Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Здравейте, Радвам се да представя своят блог, чрез който искам да намеря повече приятели, колеги и не на последно място - да предствя своите услуги на бъдещите ми клиенти. Казвам се Кирил Стоев и по професия съм Ръководител транспортна дейност, притежаващ 11 години стаж по специалноста (ръководител транспорт, флотен мениджър, диспонент, отчетник и др). Обичам си професията, доставя ми удоволствие, когато правя всичко да бъде така, когато всичко е пипнато и до най-малкият детаил. За съжаление транспортният сектор се напълни с пишман мениджъри и масовка от притежаващи Професионална компетентност за Ръководител Транспортна Дейност (ПКРТД), от което пък страдаме истинските професионалисти, тъй като всички сме слагани "под общ знаменател" Това е и идеята ми за направата на този блог - да се отсея от въпросният общ знаменател.
Автор: kirilstoev Категория: Бизнес
Прочетен: 5986 Постинги: 5 Коментари: 2
Постинги в блога
Първият ми пост в блог-а ще бъде за това, което аз мога да предложа на всички Вас, това което умея и това което правя наистина добре. В следващите постове, които предстоят да бъдат публикувани, ще пояснявам изброените от мен дейности, за да добиете по-голяма представа от бъдещите гарантирани ползи.


1) Създаване и водене на дигитална база данни, в която ще имате пълен достъп за преглед на Вашата транспортна документация (архив на CMR документи, термоленти, тахошайби, фактури за извършен транспорт и ремонти, пътни листа и дневници на водачите и др.) Сканирането и архивирането се водят лично от мен на Ваш адрес в гр. София. За всички останали клиенти от страната, работя с куриерска фирма за моя сметка, която има грижата документацията да пристига на време.

2) Правилното водене на отчетността в транспортното предприятие играе ключова роля в оптимизирането на транспортните разходи. Правилният и независим отчет подпомага обективните справки и анализи, които пък от своя страна - рефлектират директно върху финансовата част. В тази връзка, предлагам следната помощ от моя страна:

- Отчети на водачи (издаване и описване на пътни листа, пътни книжки, месечни отчети, заработки, инструктажи и др)
- Водене на транспортни досиета (планирани и непланирани ремонти, поддръжка валидна документация, прегледи, застраховки и т.н)
- Одит и рекапитулация на курсове и командировъчни
- Контрол и отчет на GPS данни, изготвяне на ежедневни справки и анализи, следене на гориво, засичане на разходни норми

3) Към предлаганите от мен услуги, добавям и работа с професионалният и лицензиран софтуер Map and Guide, чрез който освен, че създавам транспортните досиета на Вашите автомобили, налагам и GPS данните в изчислителната система. Така, според маршрута на извършеният курс, данните за разход на гориво и платените пътни такси, правя пълна 100% обективна рекапитулация на Вашият приход/разход.


4) Логистика на резервни части и консумативи - всеки собственик и/или управител знае от къде идва доста голям процент от разхода по товарният автомобил. Работя с доставчици на резервни части с отстъпка до 25% от търговската (ТЪРГОВСКАТА, НЕ ПАЗАРНАТА, а ТЪРГОВСКАТА) цена, гуми - до 20% отстъпка, масла и адблу - 20%.Възможност за доставка с куриер на Ваш адрес.

5) Връзки с представители на аварийна пътна помощ и сервизи на територията на държави от ЕС.

6) Ремаркета под наем - предлагам ремаркета под наем, както и търся ремаркета под наем

7) Асистирам в спедиторска дейност. Свободното ми време през деня предразполага за "loads hunt"-ване в транспортните борси. Условието ми е да ползвам Ваш профил. Ползвам се с много добри позиции в няколко европейски компании, чиито товари ще публикувам тук. Комисионната, която търся е съвсем ниска.

8) Набирам данни за превозвачи, притежаващи собствени влекачи, които желаят да работят в северна Европа. Навла, започващи от 0.80 евроцента/км с платени пътни такси и без наем на полуремарке и стигащи до 0.95 евроцента/км, с или без наем на полуремарке и частично/напълно покрити пътни такси. Плащане - 30 дни след дата на фактура, възможност за плащане със сконто.

9) Притежавам Професионална компетентност за ръководител транспортна дейност - международен транспорт, която мога да отдам като компетентно лице за издаване на лиценз или за вече съществуващ такъв. Предлагам и представителство пред КАТ, ДАИ, ИААА.

10) Притежавам АДР компетентност (+ цистерни), изготвям трем карти по заявка.

11) Извършване на диагностика с професионален (лицензиран) диагностичен уред и софтуер на лекотоварни и тежкотоварни автомобили.

За повече информация, можете да зададете Вашите въпроси на тел: 0895779659 или e-mail: stoev.bflog@gmail.com
Категория: Бизнес
Прочетен: 393 Коментари: 0 Гласове: 0
24.07.2017 12:13 - ТОВАРИ
Здравейте,

Предлагам партньорски оферти за товари от/до следните дестинации:
Договор и фактуриране - директно към логистичният партньор.
Плащане:30 дни след предадени коректно оформени документи, опция за сконтово плащане на 15 дни след предадени коректно оформени документи.

1) Товарен адрес - IT24
     Разтоварен адрес - CH7302
     тип стока: вода на ЕП

2) Товарен адрес - IT24
     Разтоварен адрес - CH4614
     тип стока: вода на ЕП

3)  Товарен адрес - IT24
     Разтоварен адрес - CH3293
   
тип стока: вода на ЕП

4)
Товарен адрес - IT24
     Разтоварен адрес - CH6210

5)
Товарен адрес - IT24
     Разтоварен адрес - DE73
   
тип стока: вода на ЕП

6)
Товарен адрес - IT42
     Разтоварен адрес - DE цяла
     тип стока: железни заготовки

7) Товарен адрес - IT20
   Разтоварен адрес - FR78
   Товарен адрес - FR78
   Разтоварен адрес - IT20

   тип стока - неопасен товар на палета
   тегло - 20 тона
 




Категория: Бизнес
Прочетен: 341 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 29.07.2017 11:12
Търсене

За този блог
Автор: kirilstoev
Категория: Бизнес
Прочетен: 5986
Постинги: 5
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031