Здравейте,
Радвам се да представя своят блог, чрез който искам да намеря повече приятели, колеги и не на последно място - да предствя своите услуги на бъдещите ми клиенти.
Казвам се Кирил Стоев и по професия съм Ръководител транспортна дейност, притежаващ 11 години стаж по специалноста (ръководител транспорт, флотен мениджър, диспонент, отчетник и др). Обичам си професията, доставя ми удоволствие, когато правя всичко да бъде така, когато всичко е пипнато и до най-малкият детаил. За съжаление транспортният сектор се напълни с пишман мениджъри и масовка от притежаващи Професионална компетентност за Ръководител Транспортна Дейност (ПКРТД), от което пък страдаме истинските професионалисти, тъй като всички сме слагани "под общ знаменател"
Това е и идеята ми за направата на този блог - да се отсея от въпросният общ знаменател.
Постинги в блога
29.07.2017 11:09 -
С какво мога да бъда полезен
Първият ми пост в блог-а ще бъде за това, което аз мога да предложа на всички Вас, това което умея и това което правя наистина добре. В следващите постове, които предстоят да бъдат публикувани, ще пояснявам изброените от мен дейности, за да добиете по-голяма представа от бъдещите гарантирани ползи.
1) Създаване и водене на дигитална база данни, в която ще имате пълен достъп за преглед на Вашата транспортна документация (архив на CMR документи, термоленти, тахошайби, фактури за извършен транспорт и ремонти, пътни листа и дневници на водачите и др.) Сканирането и архивирането се водят лично от мен на Ваш адрес в гр. София. За всички останали клиенти от страната, работя с куриерска фирма за моя сметка, която има грижата документацията да пристига на време.
2) Правилното водене на отчетността в транспортното предприятие играе ключова роля в оптимизирането на транспортните разходи. Правилният и независим отчет подпомага обективните справки и анализи, които пък от своя страна - рефлектират директно върху финансовата част. В тази връзка, предлагам следната помощ от моя страна:
- Отчети на водачи (издаване и описване на пътни листа, пътни книжки, месечни отчети, заработки, инструктажи и др)
- Водене на транспортни досиета (планирани и непланирани ремонти, поддръжка валидна документация, прегледи, застраховки и т.н)
- Одит и рекапитулация на курсове и командировъчни
- Контрол и отчет на GPS данни, изготвяне на ежедневни справки и анализи, следене на гориво, засичане на разходни норми
3) Към предлаганите от мен услуги, добавям и работа с професионалният и лицензиран софтуер Map and Guide, чрез който освен, че създавам транспортните досиета на Вашите автомобили, налагам и GPS данните в изчислителната система. Така, според маршрута на извършеният курс, данните за разход на гориво и платените пътни такси, правя пълна 100% обективна рекапитулация на Вашият приход/разход.
4) Логистика на резервни части и консумативи - всеки собственик и/или управител знае от къде идва доста голям процент от разхода по товарният автомобил. Работя с доставчици на резервни части с отстъпка до 25% от търговската (ТЪРГОВСКАТА, НЕ ПАЗАРНАТА, а ТЪРГОВСКАТА) цена, гуми - до 20% отстъпка, масла и адблу - 20%.Възможност за доставка с куриер на Ваш адрес.
5) Връзки с представители на аварийна пътна помощ и сервизи на територията на държави от ЕС.
6) Ремаркета под наем - предлагам ремаркета под наем, както и търся ремаркета под наем
7) Асистирам в спедиторска дейност. Свободното ми време през деня предразполага за "loads hunt"-ване в транспортните борси. Условието ми е да ползвам Ваш профил. Ползвам се с много добри позиции в няколко европейски компании, чиито товари ще публикувам тук. Комисионната, която търся е съвсем ниска.
8) Набирам данни за превозвачи, притежаващи собствени влекачи, които желаят да работят в северна Европа. Навла, започващи от 0.80 евроцента/км с платени пътни такси и без наем на полуремарке и стигащи до 0.95 евроцента/км, с или без наем на полуремарке и частично/напълно покрити пътни такси. Плащане - 30 дни след дата на фактура, възможност за плащане със сконто.
9) Притежавам Професионална компетентност за ръководител транспортна дейност - международен транспорт, която мога да отдам като компетентно лице за издаване на лиценз или за вече съществуващ такъв. Предлагам и представителство пред КАТ, ДАИ, ИААА.
10) Притежавам АДР компетентност (+ цистерни), изготвям трем карти по заявка.
11) Извършване на диагностика с професионален (лицензиран) диагностичен уред и софтуер на лекотоварни и тежкотоварни автомобили.
За повече информация, можете да зададете Вашите въпроси на тел: 0895779659 или e-mail: stoev.bflog@gmail.com
1) Създаване и водене на дигитална база данни, в която ще имате пълен достъп за преглед на Вашата транспортна документация (архив на CMR документи, термоленти, тахошайби, фактури за извършен транспорт и ремонти, пътни листа и дневници на водачите и др.) Сканирането и архивирането се водят лично от мен на Ваш адрес в гр. София. За всички останали клиенти от страната, работя с куриерска фирма за моя сметка, която има грижата документацията да пристига на време.
2) Правилното водене на отчетността в транспортното предприятие играе ключова роля в оптимизирането на транспортните разходи. Правилният и независим отчет подпомага обективните справки и анализи, които пък от своя страна - рефлектират директно върху финансовата част. В тази връзка, предлагам следната помощ от моя страна:
- Отчети на водачи (издаване и описване на пътни листа, пътни книжки, месечни отчети, заработки, инструктажи и др)
- Водене на транспортни досиета (планирани и непланирани ремонти, поддръжка валидна документация, прегледи, застраховки и т.н)
- Одит и рекапитулация на курсове и командировъчни
- Контрол и отчет на GPS данни, изготвяне на ежедневни справки и анализи, следене на гориво, засичане на разходни норми
3) Към предлаганите от мен услуги, добавям и работа с професионалният и лицензиран софтуер Map and Guide, чрез който освен, че създавам транспортните досиета на Вашите автомобили, налагам и GPS данните в изчислителната система. Така, според маршрута на извършеният курс, данните за разход на гориво и платените пътни такси, правя пълна 100% обективна рекапитулация на Вашият приход/разход.
4) Логистика на резервни части и консумативи - всеки собственик и/или управител знае от къде идва доста голям процент от разхода по товарният автомобил. Работя с доставчици на резервни части с отстъпка до 25% от търговската (ТЪРГОВСКАТА, НЕ ПАЗАРНАТА, а ТЪРГОВСКАТА) цена, гуми - до 20% отстъпка, масла и адблу - 20%.Възможност за доставка с куриер на Ваш адрес.
5) Връзки с представители на аварийна пътна помощ и сервизи на територията на държави от ЕС.
6) Ремаркета под наем - предлагам ремаркета под наем, както и търся ремаркета под наем
7) Асистирам в спедиторска дейност. Свободното ми време през деня предразполага за "loads hunt"-ване в транспортните борси. Условието ми е да ползвам Ваш профил. Ползвам се с много добри позиции в няколко европейски компании, чиито товари ще публикувам тук. Комисионната, която търся е съвсем ниска.
8) Набирам данни за превозвачи, притежаващи собствени влекачи, които желаят да работят в северна Европа. Навла, започващи от 0.80 евроцента/км с платени пътни такси и без наем на полуремарке и стигащи до 0.95 евроцента/км, с или без наем на полуремарке и частично/напълно покрити пътни такси. Плащане - 30 дни след дата на фактура, възможност за плащане със сконто.
9) Притежавам Професионална компетентност за ръководител транспортна дейност - международен транспорт, която мога да отдам като компетентно лице за издаване на лиценз или за вече съществуващ такъв. Предлагам и представителство пред КАТ, ДАИ, ИААА.
10) Притежавам АДР компетентност (+ цистерни), изготвям трем карти по заявка.
11) Извършване на диагностика с професионален (лицензиран) диагностичен уред и софтуер на лекотоварни и тежкотоварни автомобили.
За повече информация, можете да зададете Вашите въпроси на тел: 0895779659 или e-mail: stoev.bflog@gmail.com
24.07.2017 12:13 -
ТОВАРИ
Здравейте,
Предлагам партньорски оферти за товари от/до следните дестинации:
Договор и фактуриране - директно към логистичният партньор.
Плащане:30 дни след предадени коректно оформени документи, опция за сконтово плащане на 15 дни след предадени коректно оформени документи.
1) Товарен адрес - IT24
Разтоварен адрес - CH7302
тип стока: вода на ЕП
2) Товарен адрес - IT24
Разтоварен адрес - CH4614
тип стока: вода на ЕП
3) Товарен адрес - IT24
Разтоварен адрес - CH3293
тип стока: вода на ЕП
4) Товарен адрес - IT24
Разтоварен адрес - CH6210
5) Товарен адрес - IT24
Разтоварен адрес - DE73
тип стока: вода на ЕП
6) Товарен адрес - IT42
Разтоварен адрес - DE цяла
тип стока: железни заготовки
7) Товарен адрес - IT20
Разтоварен адрес - FR78
Товарен адрес - FR78
Разтоварен адрес - IT20
тип стока - неопасен товар на палета
тегло - 20 тона
Предлагам партньорски оферти за товари от/до следните дестинации:
Договор и фактуриране - директно към логистичният партньор.
Плащане:30 дни след предадени коректно оформени документи, опция за сконтово плащане на 15 дни след предадени коректно оформени документи.
1) Товарен адрес - IT24
Разтоварен адрес - CH7302
тип стока: вода на ЕП
2) Товарен адрес - IT24
Разтоварен адрес - CH4614
тип стока: вода на ЕП
3) Товарен адрес - IT24
Разтоварен адрес - CH3293
тип стока: вода на ЕП
4) Товарен адрес - IT24
Разтоварен адрес - CH6210
5) Товарен адрес - IT24
Разтоварен адрес - DE73
тип стока: вода на ЕП
6) Товарен адрес - IT42
Разтоварен адрес - DE цяла
тип стока: железни заготовки
7) Товарен адрес - IT20
Разтоварен адрес - FR78
Товарен адрес - FR78
Разтоварен адрес - IT20
тип стока - неопасен товар на палета
тегло - 20 тона
Търсене
За този блог
Гласове: 1
Архив